Thursday, November 27, 2008

im happy in this weak... yeyhhhh...




thnx 4 eg,mel,eila,ariey and yaya..... huhuh 4 eg n mel.. jln ngan korg 3 hri btrut2 mmg beshhh la... hehhehe.. thnx la juga ar blnja aku hehehhee.... nnti aku blnja korg balik k.... haha.... minggu n thn yg paling happy la bg aku ngan korg.... nda prnh dtg gila aku... hehehhe... eila n ariey.. thnx jln nagn aku skali 2 hari hehhee.. n tggu aku untk men bowling kmrin hehehhee.... to yaya len kali aku mau lwn balik bowling ma ko aku x puas hti ne..hahaha.... 5 of u thnx 4 evrything k.... aku HAPPY 4 this year..... aku nda prnh rsa bgni happy sejak aku prnh kecewa dlu.. yehooo....... mel n eg kmu mmg gila la....... mel jgn lg ko sujud d rstoren ar.. hahhahaha.. ilang ayu ko kn mel ari 2.. hahhaha... wei mel n eg simpan gmbr gila2 kita 2 ar.. hahhahah......

1 day u will love me.. =P

No comments: